Adnan Oktar neden mason olduğunu açıkladı Video
Gündem,

 

Adnan Oktar neden mason olduğunu açıkladı (Video)

Bir kaç gün önce kendi televizyonunda ekranlar karşısında törenle 'Mason' olan Adnan Oktar, son programında da Tapınak Şovalyelerine ve Masonlara övgü yağdırdı. Yaptığı konuşmalarla kendisinin masonların beklediği 'mehdi' olduğunu ima eden Oktar, neden mason olduğunu ise böyle açıkladı: Tebliğ yapacağım!...



Yasal Uyarı: Yayınlanan yazı ve haberin tüm hakları sondevir.com sitesine aittir. Özel izin alınmadan yazı ve haber hiçbir şekilde kullanılamaz. Ancak yazı ve haberin bir kısmı aktif link verilerek alıntılanabilir.



Yorum
bağcı
murat
sonra türkiye islamdan uzaklaşıyo islamdan soğuyo bu gibi adamların programları nasıl yayınlanıyo aslında ceza getirilmesi lazım
17/07/2014, 13:56
masonlar
ugur
masonlar dunyayi ele gecirmek istiyorlar ama olmuyacak
19/05/2014, 12:52
alamet
öcü
bu ve bu gibi adamlar islam dinini değiştirmeye bozmaya çalışıyorlar.Allah ıslah etsin
21/04/2014, 14:00
Beyin değiştirme makinesi
tarkan012
Bildiğiniz gibi arkadaşlar bu makine icat edildikten sonra istenilen kişinin beyninde istedikleri hasarı veya istedikleri düşünceleri yerleştiriyorlar. Adnan beyi de hiç sevmezlerdi 90 lı yıllarda. Hatta onu akıl hastanesine ve cezaevlerine bile sokmuştu tapınakçılar. Nitekim güzel bir beyin operasyonuyla onu da kendilerinden ettiler!
15/03/2014, 13:45
HAdee
Cansın
Harun yahya adı altında yıllarca masonlara sallayan bu adam değil sanki
12/03/2014, 03:33
Orkun'un KPSS puanı. .
Cezmi Kaygusuz
Orkun, la sen şimdi KPSS'den "kaydırma" yapıp full çekmişsindir. Birak şimdi. İngilizcen de bana sorarsan "even Tarzan is running away" seviyesindedir. Hadi hadi...
18/09/2013, 15:43
Gizlilikleri izhar eden Allah'a şükürler...
A. Toprak
Küfür gizli kalırsa tehlikelidir; tpkı dahilî bir yara gibi... Küfür açığa çıkarsa tehlikesi kalmaz; en az önlem alınır, tehlike bertaraf edilir; tıpkı dıştaki bir yara gibi... Asa en tekrehu şey'en we huwe xayrun lekum; sizin şer bildiğinizde umulur ki hayır vardır. Safların netleşmesini isteyen rabbim, bir hadiseyi vesile eder, ayranla yağı biribirinden tefrik eder. Allah dilerse recul-i facirlerle de bu dine hizmet ettirir.
17/09/2013, 09:28
Masonluk başvuruları en son hangi tarihe kadar?
Orkun
adnan hocam biz sizin dansınızı sevdik.. etrafınızdaki "ablalar"a iltifatlarınızı sevdik.. şimdi nereden çıktı bu masonluk işleri.. sizin zaten ağır olan yükünüzü arttıracaklar.. peki bu masonluğa nereden başvuruyoruz? kpss'den kaç istiyor? ingilizcem başlangıç seviyesinde, ibranice istiyor mu?
16/09/2013, 21:05